Osim nekoliko kina u Indiji i specijaliziranih 35mm projekcija, svjetska kina sada su potpuno digitalna. Izvješće IHS tehnologije kaže da je više od 155.000 ekrana diljem svijeta sada dostupno distributerima. Pomak na digitalnu projekciju započeo je 2005. godine uspostavom standarda Digital Cinema Initiatives (DCI) i sada je završen. Štoviše, i unatoč stalnim glasina o njegovoj smrti, oko 87.000 ih je još krajem prošle godine sposobno prikazivati 3D programiranje, a tehnologija ostaje “aktivna”, kaže IHS.
Pomak na digitalni prostor okupio je prošlu godinu ili dvije s pojavom Kine kao glavnog potrošača i kino distributera 3D digitalnih filmova i sada s više od 40.000 ekrana u zemlji.
Ekrani s velikim velikim formatima (na 2500+) i dalje su glavni pokretač unatoč proliferaciji malih ekranskih multipleksera. Ali IHS kaže da je to također dovelo do proliferacije formata i varijacija, a veliki film može imati “više od 500 verzija koje izlaze iz laboratorija” zbog niza video slikovnih, audio, premium i jezičnih verzija koje čine permutacije.
IHS objašnjava da kino tehnologija ne stoji mirno. Veliki dinamični raspon počinje izlaziti (iako ga ne pomaže komercijalni neuspjeh Ang Leeovog “Half-Time Walk” Billyja Lynnja), a impresivni zvuk postaje popularan među publikom. Tu su i 4D (uglavnom iz Koreje) i Immersive motion seating i instalirani na nekim 615 ekrana, kao i virtualna stvarnost.